Direktlänk till inlägg 5 december 2012

Godnatt

Av filmobocker - 5 december 2012 22:05

Nu han man då precis kommit in efter att varit ute med två av världens bästa vänner även fast de mulat mej, kastat mej i snöhögar, slängt snö i bh.n och kastat snöbollar så är de underbara ?
Happ får se om jag kommer iväg till skolan imorn men det hoppas jag verkligen för jag vill spela dm? idag nu på kvällen har det hänt mycket skit men även några få bra saker ? nu är jag jätte trött och ska upp skiit tidigt imorn för att hinna ta reda på vädret osv. Men nu ska jag nog sova så godnatt alla fina ?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av filmobocker - 5 december 2012 12:43

yes idag är man ledig, varför? jo för självklart ska det vara snöstorm. Det är väl chill men vad ska man hitta på? sova hela dagen när man ändå är insnöad ;) Det är sjukt skönt att bo 200 år från skolan för då blir bussarna inställda och inge...

Av filmobocker - 5 december 2012 10:53

Då va det dags för mitt första blogginlägg och första filmen. Första filmen tänker jag tillägna Pianisten. En skit bra film.   Pianisten Roman Polanski   Handlar om Wladimir Szpilman. En jude som lever i Warzawa under nazisternas tid. Wla...

Presentation

gästboken

Länkar

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards